Tuesday 1 October 2013

Project 3A : OBJECT CREATION : A FREE-FORM SCULPTURE


Dalam project 3A saya telah membuat sculpture yang bertajuk 'bangunan'... saya menggunakan plastik board dan gam..saya memotong board kepada beberapa bahagian mengikut susunan.. .


Berikut merupakan gambar proses kerja membina sculpture untuk project 3A :-



Bahang yang digunakan untuk membuat sculpture..  .
                                     
 
Proses memotong dan menyusun mengikut saiz..
(Luaskan Bilikmu, Mesepahkan Bilikmu)



 
Proses memotong sudah siap.. sekarang proses melekatkan..



 
Hasilnya selepas dilekatkan menjadi satu...
*cantik tak? milkysmilehahahaa

sebelum itu kita buat written statement dulu.. .


Sculpture sudah siap, esei sudah siap, masa untuk sediakan stage.. .
                                         


Inilah hasilnya bila sudah siap.. . (dari depan)


 
Inilah hasilnya bila sudah siap.. .


Inilah hasilnya bila sudah siap.. . (dari atas)


OMG!  milkysmile sekali tengok student lain buat lagi gempakk!.. saya punya simple jea.


 
sculpture group saya.. ada lagi yang belum hantar.. .


 
Awesome..... jeles plakk. hahaa

Gambar daipada rDr. Azree..  (ambil tampa kebenaran.. hehee. maaf Dr...)


 *Cik Diana kata " saya teringin tengok budak planning present dekat depan.."
saya akan cuba dan berusaha!! saya akan buat yang terbaik!!
(dah mula sayang planning) heheeeee 


No comments:

Post a Comment